Nákup v Německu přes net

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červen 18 14:01:26 CEST 2007

Aha, teraz mi to docvaklo...

Vy to chcete akoby kupit z kamenneho obchodu (t.j. maloobchodu); ale
zasielkovo, ze?

Ked idem do EU-zahranicia a kupim v kamennom obchode trebars suciastky,
tam je fakt, ze prebehne tansakcia s DPH. Nejako to potom zohladnit
urcite ide, ale to bohuzial uz musi objasnit nejaky danovy guru... Ja
taketo veci hadzem jednoducho na uctovnicku a nestaram sa (mozno tu DPH
nakoniec ani neodrata, jednalo sa zatial vzdy o polozky kde to bolo
takmer jedno)... :-)

wek