Re: Nákup v Německu přes net

aze azehw@volny.cz
Pondělí Červen 18 15:54:25 CEST 2007

Ano, zásilkově, ale na firmu kvůli DPH.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 18, 2007 2:01 PM
Subject: Re: Nákup v Německu přes net

Aha, teraz mi to docvaklo...

Vy to chcete akoby kupit z kamenneho obchodu (t.j. maloobchodu); ale
zasielkovo, ze?

Ked idem do EU-zahranicia a kupim v kamennom obchode trebars suciastky,
tam je fakt, ze prebehne tansakcia s DPH. Nejako to potom zohladnit
urcite ide, ale to bohuzial uz musi objasnit nejaky danovy guru... Ja
taketo veci hadzem jednoducho na uctovnicku a nestaram sa (mozno tu DPH
nakoniec ani neodrata, jednalo sa zatial vzdy o polozky kde to bolo
takmer jedno)... :-)

wek