Nákup v Německu přes net

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červen 18 13:54:44 CEST 2007

Ani nie.

Je to jednoduche.

Ak ste obaja platcovia DPH, ste povinny partnerovi oznamit Vase IC DPH
(to co zacina CZ...), on by si to mal overit a ked vsetko sedi, prebehne
transakcia bez DPH. Inak prebehne transakcia s DPH. Vcelku je potom
jedno, ci sa jedna o fyzicku alebo pravnicku osobu.

Ak nie je predavajuci platca DPH, tak si ju kupujuci aj tak nemoze
uplatnit, nech je to kdekolvek.

wek