Nízkošumové NF tranzistory ?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Červen 17 19:59:37 CEST 2007

to je mi jasne, o nicom ani nepresviedcam :-) Moderne operaky su uz
trochu dalej, napriklad sirka pasma bez spatnej vazby uz nie su stovky
Hz ale desiatky az stovky kHz (vid, napr.
http://cache.national.com/ds/LM/LMH6624.pdf). Rychlosti prebehu su tiez
v porovnani s pomerne 'lenivym' koncovym stupnom o niekolko radov
vyssie. Sum je tiez dost priaznivy. Takze tak :-)
Elektronky mam tiez rad; a cim vacsie tym lepsie :-) Minimalne u nas
mame okolo nich tolko spatnovazobnych sluciek ze su takmer perfektne
:-)) Hojne pouzivame aj feed-forward, lebo spatna vazba samotna nestaci,
potom to este len zacne byt zaujimave :-)
b.