rozdvojeni RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Červen 16 17:24:36 CEST 2007

U těch rozdvojek jsou dva možný problémy:

1) přechodový odpory, normálně máte v cestě jen dva konektory, tady by
to bylo 6, jestli dobře počítám (1x switch, 2x rozdvojka, 2x druhá
rozdvojka, 1x síťová karta), ale na krátkym kabelu to nebude tak
hrozný.

2) uvnitř těch krabiček to nebude kroucený, ale na tak malym kousku by
to nemuselo vadit.

No pak tam hrozej nějaký přeslechy mezi párama, ale ty by tam byly i
mezi stávajícíma. IMHO právě proto je ten kabel kroucenej.

Zkuste a uvidíte. Sám tady mám asi 15 metrů UTP kabelu, pár 4-5 se v
něm používá pro telefon resp. pro ADSL (za splitterem) a dohromady
jsou v cestě 4 konektory.

Myslim že na 10 metrů by běhal jakejkoliv kabel, ani by nemusel bejt
kroucenej. No asi by nebyl moc odolnej proti rušení.

P.K.