rozdvojeni RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery

Navrhy A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Červen 16 16:53:26 CEST 2007

to jen tak vypada, ale je to 8p/8c rozdvojka, samozrejme se musi rozhodit na vystupech piny na 2x2 pary (na vstupu zbude vsech 8c, na vystupech budou jen 8p/4c), takze nikdo nezkousel tak to je skoda. Pak samozrejme existuji specialni rozbocky a jeste pak specialni stinene rozbocky, ale mam je vsechny a jsou pomerne drahe a na druhe strane musi byt spojka na kabel (a mi jde o cenu v tomto pripade).

Videl jsem UTP drat sletovany nebo nejak smotany do sebe a taky jede na 100Tx bez nejmensiho problemu roky, pravda je to asi jen do 10 metru

rozpletat UPT kabel je kravina (prodavaji se sice i 2 parove kabely a pry staci, jenze obycejna dvoulinka pro 230V me stoji o dost vic nez UTP :-O, to uz je lepsi pouzit montazni krabicky, kde se jen zariznou piny a je to miniaturni... mam vsechno ale je to o penezich a tahle "telefonacka" rozdvojka v rozmeru RJ45 by vysla ze vsech nejlevneji :-D Nejlevnejsi bude si to proste zkusit sam :-)
> Od: mr.death@ipq.cz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 16.06.2007 16:28
> Předmět: RE: rozdvojeni RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery
>
>Na fotce je ale RJ11 rozdvojka. Mám obavy, že taková rozdvojka na RJ45
>nebude fungovat vůbec. Měli jsme pár podobných "prodlužovátek" na RJ45 a
>zpravidla nefungovaly ani na dva metry. To už je lepší rozdvojit rovnou
>drát, do dvaceti metrů by to snad mohlo fungovat, raději bych ale volil
>switch za tři stovky než rozdvojit drát, to mně připadá jako prasečina
> [...]
On Behalf Of Navrhy A P
rozdvojeni pomoci levnych rozdvojek viz priloha > (samozrejme s rozhazenim
kontaktu)?
zvoneni az 70V, je treba se obavat nejakych problemu s > ethernetem?