rozdvojeni RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Červen 16 16:27:57 CEST 2007

Na fotce je ale RJ11 rozdvojka. Mám obavy, že taková rozdvojka na RJ45
nebude fungovat vůbec. Měli jsme pár podobných "prodlužovátek" na RJ45 a
zpravidla nefungovaly ani na dva metry. To už je lepší rozdvojit rovnou
drát, do dvaceti metrů by to snad mohlo fungovat, raději bych ale volil
switch za tři stovky než rozdvojit drát, to mně připadá jako prasečina
největší...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death