rozdvojeni RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery

Navrhy A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Červen 16 15:59:57 CEST 2007

Ahoj,

kdyz uz je rec o tom, co rikate na to, kdyz bych UPT pouzil pro rozdvojeni pomoci levnych rozdvojek viz priloha (samozrejme s rozhazenim kontaktu)?

Na jakou vzdalenost to bude spolehlive (5e, 100Mbps) chodit?

A dalsi vec, kdyz tam natahnu telefonni linku anebo dve, kde je pri zvoneni az 70V, je treba se obavat nejakych problemu s ethernetem?

Ja vim, ze to neni normovane, ja se ptam na prakticke zkusenosti s timto, diky...
> [...]
> Datum: 16.06.2007 01:18
> Předmět: RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery
>
>V podstatě je to jedno, běžně na drát nacvakávám licnový konektory a ještě
>jsem se nesetkal s tím, že by to pak zlobilo. Osobně si myslím, že na
drát
>jsou tři zuby, protože všechny licnový konektory, který máme, jsou
>dvouzubový. Navíc drát jde hůř "proříznout", možná proto jsou tři zuby,
aby
>byla jistota, že někde ten kontakt je...
>
>PS: Možná kdyby se ty moje vyrobený kabely měřily kvalitním měřákem, tak

On Behalf Of Navrhy A P
ktery na kabel (drat), abych to dal dobre, diky.