RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery MERENI

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Červen 16 16:24:09 CEST 2007

Kvalitním měřákem kabelů mám na mysli krabičku, která stojí od 100.000Kč výs a měří spoustu věcí. Mimojiné dokáže s přehledem odhalit, pokud se při nacvakání zásuvky příliš rozmotal drát, ve kterým místě je drát přerušen a hlavně jestli drát po zapojení splňuje normy (CAT5e, CAT6). Rozhodně jsem tím nemyslel blikací tester za pětistovku...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death