RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery MERENI

Navrhy A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Červen 16 16:09:47 CEST 2007

Jaky mate merak, mate link?

V Biosu desky mam jakysi merak vzdalenosti, promeruje to piny a pise to delku (k dalsimu aktivnimu prvku), vzhl. k tomu, ze tam mam 1.5m ke svitchi, to moc vyzkouset nemuzu :-))

Jinak k tem konektorum:

15µm Au - pro telekomunikace (Cat.3 do 10MHz, do přenosové rychlosti 10Mbps)
50µm Au - (Cat.5 do 100MHz, do přenosové rychlosti 100Mbps), zde asi mysleji 5e, ale v katal. maji bez E, tak nevim...

Ted jsem nemel po ruce schematko a tak jsem napojil piny na 14m 1-2 3-4 5-6 7-8 (místo 1-2 3-6 4-5 7-8) a ten kabel se pocitaci nezda, obcas zbesile blika kontrolka a neprideli se DHCP, myslite, ze to je rusenim na tom neprohozenem paru??? :-D

> Od: mr.death@ipq.cz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 16.06.2007 10:40
> Předmět: RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery
>
>CAT5e zvládá i CAT6 meření, pokud je ten kabel kvalitně udělaný. Klidně
bych
>zkusil změřit stávající kabely, jestli projdou i pro CAT6.
>
>Čest práci a rukám klid!
>
>BY: Mr. Death
On Behalf Of Mates
velkem drat 3 zuby licna 2 zuby. Zduvodneni (jak jsem > koupil) - 3 zuby
lepe "obkroci" drat. No nevim. Kadopadne > pouziti "opacnych" konektoru
neni ani na velmi kvalitnim > meraku zjistitelne (v mezich puvodni
definice 5e, lepsi kabel > jem zatim nezkousel ale pokusim se par m
"sestkoveho"