RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery MERENI

Navrhy A P navrhpcb@centrum.cz
Sobota Červen 16 16:46:25 CEST 2007

To mi je jasne, blikaci tester mam za 300 a je to super vec a mnoho firem tahajicich kabely nema ani ten :-D Jenze testery jsem videl tusim od 5-7000 Kc a tak me to zajimalo...
> Od: mr.death@ipq.cz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 16.06.2007 16:25
> Předmět: RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery MERENI
>
>Kvalitním měřákem kabelů mám na mysli krabičku, která stojí od 100.000Kč
výs a měří spoustu věcí. Mimojiné dokáže s přehledem odhalit, pokud se při
nacvakání zásuvky příliš rozmotal drát, ve kterým místě je drát přerušen a
hlavně jestli drát po zapojení splňuje normy (CAT5e, CAT6). Rozhodně jsem
tím nemyslel blikací tester za pětistovku...