OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červen 13 10:00:46 CEST 2007

Toto bohuzial stoji a pada na fakte, ze operatori si z tychto sluzieb
beru vysoke percento (napr. polovicu aj viac) bez ohladu na ich skutocne
naklady. Preto tieto sluzby maju zmysel len vtedy, ak naklady ponukanej
sluzby su oproti cene za hovor zanedbatelne.

Dalej operatori nemaju zaujem robit drobny biznis a este za pre nich
nevyhodnejsich nez beznych podmienok.

wek