OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Červen 13 09:52:42 CEST 2007

On Wed, 13 Jun 2007, RV wrote:

> Bylo by to super kdyby se dalo k nam odeslat prave dopsany dokument,
> objednat provedeni, zpusob a adresu doruceni a za dva dny zaklepe postak
> a prinese vytisky. Vyuzival bych toho i sam.

Jen takovy napad - kdyz si zakaznik vlozi ten dokument a navoli tisky,
v te chvili uz se asi vi kolik ta vec bude stat (i s postovnym). Kdyby
se na jeho zadost vygeneroval nejaky kod on pak zavolal na nejakou linku
typu 609.. a tam zadal ten kod . System by mu ohlasil o jakou zakazku se
jedna (aby se nespletl a nezaplatil nekomu jinemu) a pak mu kazdych XX
vterin zpival do ucha kolik uz ma zaplaceno a po dosazeni potrebne castky
mu rekl nazdar, prijde ti to za dva dny a zavesil. Je fakt ze operatori
si z toho taky neco vezmou, ale banky pri mikroplatbach taky. Nicmene od
castek 100Kc a vys mi prijde nejlepsi proforma faktura v pdf-ku a prevod
z uctu a prislusnym variabilnim symbolem .