OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Červen 17 15:51:29 CEST 2007

Tak to jsem nejak nepochopil. Platba pres PayPal funguje skvele a bez
poplatku a pro nizsi castky je to prave kvuli absenci poplatku velmi dobre.
Ma to tady zatim malou propagaci a to je skoda. Pres PP platim rozhodne dele
nezli jeden rok. Prijem penez v CR pres PP je az v posledni dobe, tak jestli
nedoslo k omylu ... Mozna to jeste neni ani rok.
Jindra Polivka

To je nerealne. Malokdo je ochotny platit pres paypal (navic je to
otazka az posledniho ani ne roku) castky radove desitky korun a navic je
stale vetsina lidi co ma k temto vecem neduveru.
To same je otazka kreditu - tohle funguje pro male firmy, ktere nam
slozi dopredu nejake penize a z tech jim odecitame provedene sluzby.

Spravovat nejake smesne kredity radove 100Kc pro tisice "noname"
zakazniku nelze a kvuli takovehle castce zase nema smysl podepisovat
nejake smlouvy - uz jsme se to snazili vyresit mockrat, ale zatim je to
nepruchodne - pritom technicky s tim nemame problem.

Navic to je vymysleni reseni, ktere uz je a to jsou zminene mikroplatby
- jenze to u nasich finacnich dinosauru je nemyslitelne.

Bylo by to super kdyby se dalo k nam odeslat prave dopsany dokument,
objednat provedeni, zpusob a adresu doruceni a za dva dny zaklepe postak
a prinese vytisky. Vyuzival bych toho i sam.

Radek Vicek

Milan Horák napsal(a):

> [...]
libovolný pěníz v téměř libovolné měně. A funguje i v ČR, sama ho mám teprve
krátce, ale jsem spokojená :-) Jenže po čechách se jám moc platit nedá.