Pristroje za odvoz

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Červen 13 09:35:23 CEST 2007

Takoveto, krome vsech jinych aspektu, navysost neekologicke chovani -
rozbijeni a likvidace materialu, ktery mohl novemu majiteli jeste leta
slouzit, muze mit jen jedno logicke vysvetleni po boku vsech tech
nelogickych: Zabranit (nejmene citlivym zpusobem) vynaseni a rozprodeji veci,
ktere byly do organizace zakoupeny jen a pouze za ucelem vyvedeni ven.

Nebo nejake stupidni pravidlo, ze nez aby se kontrolovalo ktere zarizeni z
jaderneho vyzkumneho ustavu se smi dostat do rukou vnejsi osobe, se radeji
vsechno sesrotuje a je klid.

Je to ale donebevolajici stupidita, tak jako tak.

Jakub