Pristroje za odvoz

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červen 13 00:11:51 CEST 2007

to je drsne.. nieco mi to pripomina. moj otec ucil na ZS a mal na
starosti fyzikalny kabinet. obcas sa nejake pomocky museli likvidovat,
lebo v ramci novej-novsej-najnovsej koncepcie prisli ine (kde tie casy
su). prisiel "pan zhora" a chcel vidiet, ako stare veci rozbije
kladivom a zahodi. nikdy som to nechapal ani ja, ani otec. okrem ineho
(aby to nebolo uplne OT pre tuto konferenciu) tam boli odporove
normaly; velikanske, ale funkcne reostaty; atd atd... ked nic ine, deti
so zaujmom o elektrotechniku by boli vdacne aj za ten odporovy drot.
ale nie: "kladivo, znicit, zahodit. co je raz vyradene, musi byt
znicene".
tak som si myslel, ze v novej dobe to uz neplati... no a k ludskej
zavisti a bonzactvu sa radsej vyjadrovat nebudem

miro

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!   http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7