OT: Licence na open source ARJ

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 11 14:21:19 CEST 2007

To co pisete s tim bych souhlasil, ale jde mi o to zda nejde nahodou uz
o poruseni treba nejakeho chraneneho nazvu. Nejak mi nejde do hlavy, ze
by nevadilo autorovi ARJ, ze se nekdo prizivuje na jeho produktu i kdyz
je to zadarmo.

S tim sirenim to neni problem - ta aplikace je cela otevrena prave aby
to bylo pro pripadne uzivatele naprosto transparentni - takze licencne
k tomu muzeme pribalit cokoliv z GNU.

Mam strach, ze nejakej zneuznanej umelec v nasich mediich se chytne
toho, ze CP jako statni podnik siri ruskej padelanej SW. Nerad bych se
videl vecer ve zpravach. :-))

Radek Vicek