OT: Licence na open source ARJ

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Červen 11 14:13:16 CEST 2007

Zdravim,

> mohl by mi nekdo poradit jak je na tom licencne a pravne tento projekt
> open-sourcoveho ARJ http://arj.sourceforge.net ?
>
> Pouzivame a distribuujeme oficialni ARJ se svoji aplikaci zakaznikum a
> mame koupenou licenci na sireni ARJ tretim strane. Bohuzel ofiko ARJ
> neni pro linux a my chceme vyjit vstric zakaznikum, kteri by chteli k
> nam data posilat z linuxu.

ani v CVS jsem zadny licencni soubor nenasel. Je to open-source,
ocekaval bych volne pouziti i pro komercni ucely (kdyz nepujde o
prodej samotneho ARJ).

Kdyby to bylo pod GPL nebo podobnou licenci, muzete je zaclenit (i
libovolne upravene) do sveho programu, ten program muzete i prodavat,
ale musite dat volne k dispozici zdrojove kody.

MP