O portech do třetice a snad naposledy

JD jirkonf@seznam.cz
Sobota Červen 9 21:25:24 CEST 2007

Samozrejme ze hodit na hlavu prodejci. Jestli na tom nic nefunguje
skener, zip, programator), tak je to podle me duvod ke zcela opravnene
reklamaci a pokud to navic neumi to co je psano na krabici, tak i
klamani spotrebitele. Vubec nic bych neresil a zanesl to z5. Mozna bych
to projistotu zkusil v jinem PC, nelepe s ciste naistalovanym OS,
protoze uz se mi stalo ze nektere karty proste v nekterych PC nechodi
(treba VIA USB2.0 na deskach s i440BX, ale v jinem PC jede normalne a
prvni co udelaji pri reklamaci je ze to strcej do PC a reknou ze to
jede). Pokud by nejela ani v druhem PC tak je to bud vadny kus nebo
naprosto neskutecny smejd.

JDrozd