O portech do třetice a snad naposledy

Pátek Červen 8 19:53:33 CEST 2007

Hezký večer,

    tak jsem po celém dnu pokusů kartu vyndala z mašiny, přepnula port
na EPP a dala do proovzu služby co potřebuju. Na té kartě prostě nešlo
nic, jen se zdetekovala ZIPka, ale nefungovala. Skener a tiskárna také
ne. Takže přijde ke slovu starý dobrý přepínač co tu už dlouho leží a
čeká na svůj čas. Zrovna se dočkal, jen co v pondělí splaším jeden kabel.

    Beru to jako varování pro příště, nic co je z firmy MosChip či
podobně mi už nesmí do baráku. Jen nevím co budu dělat s dvěma kartama
do PCI slotu co jsou na nic. Tu jednu mám už dlouho, tak mně to ani
nemrzí. Ta druhá byla drahá a mám ji od včerejška. Asi ji půjdu někomu
hodit na hlavu ...

    Saša Svobodová