O portech do třetice a snad naposledy

Sobota Červen 9 21:36:20 CEST 2007

Hezký večer,

    v pondělí ji tam donesu. Naštěstí je prodejce seriózní tak věřímže
nebude problém s vrácením. Na čistých Windows jsem ji zkoušela a tam
právě jen našla tu ZIPku ale nic jiného už nešlo. ZIPka se našla, ale
nefungovala. Skener se ani nenašel a tiskárna také nešla.

    Tak prostě ještě počkám a jestli to všechno dobře půjde tak budu mít
PRESTO a snad klid. Prostě jsem jen chtěla dál provozovat svůj LPT
programátor. Tak bude běhat na jiném stroji někde trošku jinde (jen co
si postavím počítač do práce).

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186