OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Navrhy A P navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Červen 7 22:27:02 CEST 2007

pochybuju ze nba USB-LPT pobezi programator, to je temer vyloucene. Na nejake karte do PCI slotu, to uz je otazka, spis sazka do loterie nebo na dotaz na vyrobce, jak se pripina do SPP, co mam ISA kartu starickou, tak tam je to pres Jumpery na karte.
> Od: sasa.svobodova@centrum.cz
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 07.06.2007 22:05
> Předmět: OT: Ještě jednou porty, snad naposledy
>
>Hezký večer,
>
> zrovna jsem dala do počítače novou kartu s porty. Na rozdíl od té
minulé ji systém našel bez potíží a zdlouhavých resetů a padů do smrti...
No ale nějak nemůžu najít způsob, jak port LPT přepnout do režimu SPP
zatím běží v ECP a na tom enběží programátor. V návodu je psáno že SPP
umí, že umí všechny režimy a že je určen i pro programátory. Jenže nevím
jak změnit režim a na stránkách výrobce také nic není, protože jejich web
nefunguje. Prostě se nenajde, neexistuje.

> Něco jsem našla pro Linux, ale to je pro Windows XP poněkud
nepotřebná informace. Může mně prosím někdo postrčit? Chipset je NetMos
NM9755CV.