OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Čtvrtek Červen 7 22:36:00 CEST 2007

Hezký večer,

    problém je právě v tom, že výrobce je asi neznámý protože
www.netmoc.com nefunguje (nebo teďka nefunguje). Jinak je to PCI karta a
přímo se v jejím manuálu píše o tom, že je určená pro všechno možné,
včetně programátorů. Její ovladače jsou pro všechny Windows, pro DOS i
Linux. Má umět přemapování adres na staré adresy, dovede jich být
několik v počítači ... prostě nějak mi ne nejde do hlavy. Někde jsem
našla že nastavení je v BIOSu, jenže tam není.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186