OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Čtvrtek Červen 7 22:04:40 CEST 2007

Hezký večer,

    zrovna jsem dala do počítače novou kartu s porty. Na rozdíl od té
minulé ji systém našel bez potíží a zdlouhavých resetů a padů do
smrti... No ale nějak nemůžu najít způsob, jak port LPT přepnout do
režimu SPP zatím běží v ECP a na tom enběží programátor. V návodu je
psáno že SPP umí, že umí všechny režimy a že je určen i pro
programátory. Jenže nevím jak změnit režim a na stránkách výrobce také
nic není, protože jejich web nefunguje. Prostě se nenajde, neexistuje.

    Něco jsem našla pro Linux, ale to je pro Windows XP poněkud
nepotřebná informace. Může mně prosím někdo postrčit? Chipset je NetMos
NM9755CV.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186