[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Červen 7 12:19:21 CEST 2007

Dyť píšu že připojení je většinou jenom na sídlištích. Zapojit rodinný domky
je investice s návratností minimálně několik desítek let.
A co se týče kapacity linky, když v osm večer stahuju třeba z Tiscali
rychlostí 400-500KB/s, tak si nemyslím, že by to měli opravdu hodně
přetížený. Spíš se stane, že se linka zpomalí kvůli vadě nějakýho aktivního
prvku než že bych narazil na omezení jejich kapacity linky...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death