[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červen 7 12:34:05 CEST 2007

 7.6.2007, 12:26:32

Byly doby, kdy mi co tyden volal nejakej Igor, Martin, Anezka,
Katerina .... z telecomu, zda nechci jejich novy, uzasny a rychly
internet za super cenu.
Vzdy jsem odpovedel ze ne a prastil s telefonem. A oni za tyden
zavolali znovu.
Pak jsem se konecne nastval a rekl jim "Ano, chci vas novy, uzasny
.... . Pokud jste schopni mi nabidnout lepsi podminky nez soucastny
provider. "
"A kdo je vasim providerem nyni" ?
"Netbox".
"Aha, no tak tedy nashledanou".