[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červen 7 00:45:36 CEST 2007

Jo tak o NETBOXU  už se tu psalo dřív. Ceny super, připojení taky. To se
musí nechat
Ale ono to dnes není o konektivitě, ale o rouře k ní. Co je mi platné že
v Praze , Jihlavě a Brně je to super, když jinam se nedostanou...?
Dal jsem do googlu NETBOX dostupnost a třeba tady:
http://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=122256&ukaz=122305#122305
Cituji:
" Děkujeme za Vaši objednávku, zařazujeme ji do databáze a o realizaci
Vás budeme informovat týden předem. V okrajové části Prostějova budeme
mít pokrytí po roce 2052. Rodinné domky v uvedené lokalitě budeme
připojovat od března 2065.
S úctou Netbox :-))"

docela mě ten příspěvek pobavil :-)

Ten I Start je momentálně dostupný na mnohem větším území.