[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 7 07:35:16 CEST 2007

> Pokud se neupíšou ( nechtěj modem v akci atd.....) jak jsem psal, tak je
> zrušení zdarma!

Pokud se neupíšou zaplatěj přes dva tisíce za aktivaci, 0Kč za
případný zrušení, pokud se upíšou, zaplatěj korunu za aktivaci, ale
přes dva tisíce (nebo poměrnou částku) za zrušení.

> 10Mb příloha - spočítejte si čas na dialupu a na 2Mb lajně. Když budete
> trochu počítat tak  za stejný peníze to nebude. Záleží jak velké e-maily
> jsou.
> Pokud to bude 1 email  s 100 kb přílohou týdně, tak je dialup samozřejmě
> bezkonkurenční.
> Ale lidi si dneska posílají samý videa a blbůstky....to asi s dialupem
> neůjde.

Jenže na to je právě IMHO 100x výhodnější ADSL za paušál 415 Kč.

> A o čem?

Že někdo tak hrozně moc potřebuje neagregovanou lajnu 2Mbit, že za ni
vyhodí 2000 měsíčně, místo aby měl agregovaných 8Mbit za polovinu.

> :-) zatím možná  :-)

Dokud to tak bude, tak netoužím po změně. A pochybuju, že by to
provideři nechali zajít tak daleko, aby to všem padlo z 2Mbit na
50kbit - předpokládám, že včas navýšej kapacitu, jinak zákazník přejde
ke konkurenci, kde mu to pude rychlejc.

> Ale o tom to právě je!! Vám ta agreace nemusí vadit, ale  ve skutečnosti
> se o tuhle 8Mb lajdu dělíte s dalšími 40 lidmi !!!

Tak tohle není tak docela pravda - princip agregace 1:40 neznamená, že
se o jedno připojení dělí 40 lidí, ale že se třeba o 100 připojení
dělí 4000 lidí. Takhle jsem to před časem čet a logiku to má, je to
výhodnější jak pro providera, tak pro zákazníka.

> V nejhorším případě  Vám to pojede 200 kpbs. ( stačí ve zprávách nějaké
> info že na www.xxxyyy.cz je 300 Mb soubor se seznamem tajných agentů, či
> platná čísla pro  příští Sportku, nebo porno s Dášou Veškrnovou  a lidi
> to ucpou :-)
>
> Zkuste najít 8Mb bez agreace  a  ta cena bude úúúúúplně někde jinde!

Vy z tý agregace děláte nějakýho strašáka ;)

> Prostě lajny bez agreace jsou s cenami jinde. A I Start je produkt,
> který ji nepřímo nabízí.

V tom případě je ale cílová skupina úplně jinde - deset lidí v
paneláku si to pořídí, roztahaj si síť, šábnou se o měsíční paušál a
maj za 210Kč 2Mbity s agregací 1:10.

> Já mám spíš obavy, aby někdo u "startu" agreaci  časem nezavedl. Pak je
> to o ničem. I když při změně ze strany providera máte možnost bezplatně
> vypovědět službu. :-)

Mno, tak schválně, až se připojí 20 paneláků v každym městě...

P.K.