[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červen 7 00:28:24 CEST 2007

Pavel Kadečka napsal(a):

>Koho chleba jíš, toho píseň zpívej ;)

>Ano, za "mírný" poplatek.

Pokud se neupíšou ( nechtěj modem v akci atd.....) jak jsem psal, tak je
zrušení zdarma!

>Ano, to je na první pohled jedním z cílů tohohle produktu - nachytat
>nový duše, který radši přejdou na běžný ADSL než by zůstali na ADSL
>Start.

... nebo neměli nic!
Přesně tak. Zjistěj, že to co nepotřebovali, najednou potřebujou a jsou
ochotni zaplatit.....

>IMHO tyhle lidi maj doma starej dial-up modem, kterej odvede stejnou
>službu a za stejný peníze. Jenom bude trochu pomalejší

Trochu pomalejší? V nejlepším případě dialup tahá 50 000 kpbs  to je cca
40x pomalejší připojení.
Takže 40x déle....A to nemluvím o tom, že dialup někde jede jen V34
protokolem tedy max 33600 ( 28800 ) V90 jde kousek od ústředny...

>, ale komu to
>při stahování mejlů do Outlooku vadí?

10Mb příloha - spočítejte si čas na dialupu a na 2Mb lajně. Když budete
trochu počítat tak  za stejný peníze to nebude. Záleží jak velké e-maily
jsou.
Pokud to bude 1 email  s 100 kb přílohou týdně, tak je dialup samozřejmě
bezkonkurenční.
Ale lidi si dneska posílají samý videa a blbůstky....to asi s dialupem
neůjde.

>Pochybuju.

A o čem?

>Čet jsem to až do konce.

>Vsadíte krk na to, že tam není žádná agregace?

Ano! Je to ověřené!!!

> BTW co je na agregaci
>tak špatnýho? V praxi ani s agregací neklesá přenosová rychlost pod
>70%.

:-) zatím možná  :-)

>No tak to bych si určitě vybral něco lepšího - například 8Mbit za 1150:
>
>http://www.adsl.cz/volny-internet-8m-detail-27.html

Bez limitu přenesených dat to je taky a z agregace nemám strach.

Ale o tom to právě je!! Vám ta agreace nemusí vadit, ale  ve skutečnosti
se o tuhle 8Mb lajdu dělíte s dalšími 40 lidmi !!!
V nejhorším případě  Vám to pojede 200 kpbs. ( stačí ve zprávách nějaké
info že na www.xxxyyy.cz je 300 Mb soubor se seznamem tajných agentů, či
platná čísla pro  příští Sportku, nebo porno s Dášou Veškrnovou  a lidi
to ucpou :-)

Zkuste najít 8Mb bez agreace  a  ta cena bude úúúúúplně někde jinde!
Provideři nakupují konektivitu bez agreace, ta jim totiž ve špičce může
pěkně zamávat s propustností....!
Prostě lajny bez agreace jsou s cenami jinde. A I Start je produkt,
který ji nepřímo nabízí.

Já mám spíš obavy, aby někdo u "startu" agreaci  časem nezavedl. Pak je
to o ničem. I když při změně ze strany providera máte možnost bezplatně
vypovědět službu. :-)