Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Červen 6 10:29:59 CEST 2007

Dne neděle 27 květen 2007 21:58 jirka7a@seznam.cz napsal(a):
> Mne jde o to, zda 5 lete dite, ktere si nejvice hraje s auticky, obcas
> stavebnice ci nejaka hra na PC, zda se da jiz v tomto roku lepe rozvijet.
> Jiz pred rokem jsem mu dal kabely s bananky a na tom byly ledky s odporem.
> Hnedle se naucil zapojovat bananky a ledky svitily.
> Nic sloziteho nechci, to by nepochopil, vrazet penize do nejakych
> specialit, taky ne, asi by si toho nevazil. Ja proste hledam. Se
> stavenicemi, PC hry a auticky si jiz chvilku hraje, tak co dal ? Asi zkusim
> vypinac zarovku, baterku kabel. To nejak zapojit. Nic vic a uvidim. Treba

Baterka, draty, vypinac, zarovka, s tim jsem zacinal ve ctyrech letech. Nevim
ale jak jsem se k tomu dostal. Otec byl elektrikar (instalater), ale spis
bych ocekaval ze vitr vanul od dedka, to byl sice svec, ale velmi zvidavy
elektrotechnik amater.

Od elektriky k eletronice jsem se preorientoval tak v deseti, ze zacatku ale
jen minimalni upravy cizich zapojeni.

Otce jsem ve znalostech z elektriky predbehl asi tak ve 14 letech :-) No mozna
ze krivdim, ale ted (uz leta dela neco jinyho) se divim jak ho k elektrice
mohl kdy kdo pustit :-)

Pajet jsem zacal asi v osmi, ale poradne jsem se to naucil tak asi v tech 14
letech.

Ale kdyz vse vezmu kolem a kolem, co mi nejvic v zivote schazelo, je naucit se
ucit i to co mne nezajima. Ve skolach jsem to mel tezky, protoze nemam s temi
nezajimavymi predmety tu spravnou trpelivost.

Jakub Ladman