OT: pocitanie dat na ethernete

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Červenec 30 15:04:18 CEST 2007

Trochu som konzultoval s nasim adminom. Ze ak nieco, potom _nejaky_
router. Pri lacnych ale asi taketo statistiky nebudu. Napr. CISCO
routre to vedia. K info sa ale dostanete skor cez SNMP management, ako
cez web...

O SNMP by som zas vedel nieco ja povedat :-) Bez MIB nepridete na to,
ktory udaj co znamena (teda co-to sa da odhadnut). No a zohnat MIB...
tak k CISCO hadam ano, ale k inym tazko...

miro

PS: nas admin sa pytal, ze preco nie softiky? Je ich (vraj) viacero a
funguju celkom dobre.

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> Zdravim vsetkych,
>
> ako totalny analfabet co sa tyka modernych pocitacov sa pytam, ci
> existuje krabicka, ktora pocita data ktore prelezu cez ethernet.
> Samozrejme v pocitadle ktore sa nevynuluje pri odpojeni napajania.
> Nezaujima ma pocet paketov, to je podla mna nepouzitelny udaj.
>
> Potrebujem vediet, ci ma poskytovatel internetu neo*** a tiez, ci
> data
> minaju deti, manzelka apod.
>
> Nechcem software ani ziadne samodomo riesenia, chcem krabicku ktoru
> kupim, zapichnem kable a hotovo. Ak ta krabicka bude mat aj ine
> [...]

Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
http://farechase.yahoo.com/