OT: pocitanie dat na ethernete

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Červenec 30 15:11:12 CEST 2007

Jednoduše to opravdu nepůjde, ale stačí sehnat routery s podporou linuxu,
třeba Asus WL500g Premium. Tam těch počítadel i s různými statistikami
včetně webovýho rozhraní je hned několik. Každopádně tohle potřebuje určitou
znalost linuxu a jednoznačně znalost angličtiny, protože všechny postup jsou
v angličtině...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death