OT: pocitanie dat na ethernete

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 30 13:18:20 CEST 2007

Zdravim vsetkych,

ako totalny analfabet co sa tyka modernych pocitacov sa pytam, ci
existuje krabicka, ktora pocita data ktore prelezu cez ethernet.
Samozrejme v pocitadle ktore sa nevynuluje pri odpojeni napajania.
Nezaujima ma pocet paketov, to je podla mna nepouzitelny udaj.

Potrebujem vediet, ci ma poskytovatel internetu neo*** a tiez, ci data
minaju deti, manzelka apod.

Nechcem software ani ziadne samodomo riesenia, chcem krabicku ktoru
kupim, zapichnem kable a hotovo. Ak ta krabicka bude mat aj ine funkcie,
napr. NAT apod, je to len dobre.

Hladam nejaku dobu a nic rozumne nenachadzam. Nechce sa mi verit, ze
take neexistuje.

Dakujem

wek