Chci "videt" na 6 GHz (10) jaky merak poridit?

k.novo k.novo@seznam.cz
Neděle Červenec 22 22:56:13 CEST 2007

No prave, network analyzer je hezka vec, ale ceny jsou pro smrteknika naprosto mimo nadobu na ovoce.
Viz muj pripad,  nechci to ciste na hrani a neco malo si temi antenami a praci okolo wifi vydelam, rekneme, ze jsme na antenach za posledni dva roky na antenach vydelat 100k Kc. No,  kdyz bydu vydelavat dalsich 20let tak si budu moci merak koupit, ale jeden by rekl, ze obchodne to asi nebude to prave orechove. :-)
Podobne meraky zkratka jsou pro velke korporace a rozpoctove organizace utracejici penize danovych poplatniku, pripadne pro ty kdo je maji jako zakladni vyrobni prostredek. Nic pro bezne smrtelniky, kteri by si radi neco zmerili.

S tim HP mate pravdu, nic tak exotickeho nemam, ale par meraku od nich mam at jis 34401A, ci nejake citace a i relativne vykopavkove pristroje se na eby drzi docela vysoko.

Koukal jsme na ebay, ktere mi doporucil Libor, ale aktualni nabidka se limitne blizi nule a kdyz jsem orientacne mrkl na Network analyzery tak ty se financne blizili druhemu extremu :-)

>chcel vysvetlit rozdiel, som len vysvetlil rozdiel ;-) to ze
profesionalna masina stoji milion je druha vec. Za $4000 nekupis
second-hand? Podla mna aj ano... Je ale pravda ze HP meraky stracaju na
hodnote velmi pomaly :-)
b.