Re:Chci "videt" na 6 GHz (10) jaky merak poridit?

hwmarek@seznam.cz
Pondělí Červenec 23 09:07:14 CEST 2007

Dobry den

My jsme ve firme kupovali od firmy  www.rosenkranz-elektronik.de
Uz to zde nekdo propagoval a nase skusenosti jsou velmi dobre, kupovali jsme tam multimetr a digitalni osciloskop a generator.
Maji opravdu moc velky vyber, treba ta firma z Brna co prodava  starsi meraky kupuje taky od nich.

Marek