4 nebo 8-mi vstupová PCI zvukovka (i externí USB)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Červenec 18 14:24:48 CEST 2007

On Wed, Jul 18, 2007 at 10:05:42AM +0200, Zapletal Martin wrote:
> Prosím, nevíte někdo kde je v česku k dostání 4 nebo 8mi vstupová zvuková
> karta(mikrofonní nebo linkový vstup)? Potřebuji to velice nutně a na netu
> nemůžu nic najít. Co nacházím tak jsou profi zařízení pro hudebníky za 20
> 000 a víc. Nevíte někdo o nějakém konkrétním typu? Moc to spěchá a nemůžu
> čekat na dodání měsíc.
>
> Dík moc
>
> Zapletal Martin

Myslite 4 mono, nebo 4 stereo kanály?

Tuším, že některé z nejlevnějších CMI-87xx karet
měly plnohodnotné D/A - A/D převodníky, takže se dalo
přepnout, chcete-li kanál jako výstup, či vstup.

Rozhodně se to dalo jaksi nastavit pod linuxem
(při použití ALSA ovladačů).

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz