Re: 4 nebo 8-mi vstupová PCI zvukovka (i externí USB)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Červenec 18 15:02:11 CEST 2007

Mám před sebou nějakej SB128 a jsou na něm vstupy: linkovej,
mikrofonní (oba na zadním panelu), CD, AUX (oba na kartě) a ještě TAD,
což je snad něco na připojení modemu a je myslim vstup i výstup v
jednom konektoru. Dohromady 5 vstupů, z toho 3 stereo. Jo a možná že
to má i vstup pro připojení PC speakeru, ale chybí tam konektor.

P.K.