RE: 4 nebo 8-mi vstupová PCI zvukovka (i externí USB)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Červenec 18 12:28:14 CEST 2007

Mám obavy, že v lowendu není nic, jedině nějakou externí krabičku a pak to
hnat digitálně do zvukovky nebo zkusit rozchodit víc zvukovek současně, což
taky jde, ale občas to jsou orgie přesvědčit, aby to chodilo...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death