Problem (?) so SetTopBox-om

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Červenec 1 17:51:58 CEST 2007

chyba bola u mna, zle som si precital :-) Je to tak divne napisane, na
rozdiel od analogovej televizie je u digitalnej vertikalna polarizacia a
potom v zatvorke ze vynimka vo svajciarsku a dalej som uz asi necital
dost pozorne :-) Vela zaujimavych informacii je na
http://www.broadcast.ch. Vyzera ze to tu s digitalnou televiziou myslia
dost vazne, vacsina uzemia vypina analog do konca tohoto roka
http://www.broadcast.ch/bilder/fernseh/Karte_SRG_fr.jpg. Uz som videl
nejake zmienky o vysielani v HD, som zvedavy.
b.