Problem (?) so SetTopBox-om

Sudovec sudovec@seznam.cz
Neděle Červenec 1 16:59:36 CEST 2007

Tak to jsem rád že už to chodí. Pokud jde o dipol/yaginu a polarizaci,
domníváš se správně (dipól vodorovně = horizontální polarizace, dipól svisle
= vertikální polarizace). Spíš mi přijde že se mohli splést na tom webu -
můžeš mi poslat link, dost se o tyhle záležitosti zajímám.

            Díky

            S.

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 01, 2007 3:47 PM
Subject: Re: Problem (?) so SetTopBox-om

velmi dobry postreh, dakujem.
Veci sa maju takto: na stranke pisu ze polarizacia je horizontalna a
upozornuju ze je to opacne ako u predoslej analogovej televizie. Vykon
by mal byt dostatocny, lebo tento vysielac pokryva pomerne velke uzemie.
Je to 36. kanal (594MHz).
Pribalena antenka je maly magneticky prichyteny vertikal a na nu to ako
tak hralo. Takze ta poznamka s polarizaciou ma osvietila :-) Yaginu som
otocil vertikalne a mam o dost silny a kvalitny signal.
Otazka teraz je kde je chyba ;-)
Pisu ze polarizacia vysielaca je horizontalna, ja sa domnievam ze ked
mam dipol/yaginu vodorovne tak prijima horizontalne polarizovanu vlnu.
Teraz som si uz naozaj neni isty nicim :-)
b.