Problem (?) so SetTopBox-om

JD jirkonf@seznam.cz
Neděle Červenec 1 18:08:37 CEST 2007

Hmmm,
HD, tak to si podle me pockame. Nejprve je preci treba prodat zastarale
settopboxy a technologie na vysilani v mpeg2, pak prejit na HD a zjistit
ze mame opet malo kanalu a tak slavne prejit na mpeg-4 coz samozrejme
znamena opet vymenit spoustu techniky a vydelat kupu penez. Jeste ze se
na televizi nedivam.

JDrozd