NiMH

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Leden 7 17:40:34 CET 2007

Z vlastni zkusenosti mohu prohlasit, ze i nove clanky lezici 3 roky v
supliku maji cca 0,5 V a normalne funguji. Pokud nejsou ve zkratu , nebo
uplne vybite, takove podpeti proste nevadi.
A s tim nakupovanim - nemuete vedet, zda ten prodavac ty clanky treba
predchozi den  "neozivil"  a ani hodnota napeti nic o kvalite nevypovi....