NiMH

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Leden 7 17:59:44 CET 2007

To je sice mozne, ze mate vyhrady, ale to nic neznamena proti
zkusenostem modelaru/testeru a modelaru prodejcu, kterym tech clanku
projdou rukama stovky od jednoho typu a jejich zkusenosti hovori celkem
jednoznacne - clanky, ktere z vyroby maji pod 1.1V nebrat.

k bodu a) - clanek pokud je dobry tak z vyroby musi vydrzet na
nominalnim napeti urcite dele nez dorazi do kramu - pokud ta doba je tak
dlouha ze to nevydrzi tak je bud spatny (bud kusovy zmetek nebo spatna
konstrukce a provedeni) a nebo clanek opravdu lezel nekde 3 roky ve
skladu a nevim zda je vhodne si takovej clanek koupit.
Pokud chci za sve penize neco co ma slouzit tak si radeji vyberu nekde
jinde.

k bodu b) - je treba si vybirat obchodniky kterym lze verit - to ale
ostatne plati pro vsechno a i na clanky je zaruka - on se takovej clanek
rychle pozna

RadekCX - http://www.cncnet.info