Reprobedna - was: OT: vykru?ova? d?r

Halen halen@seznam.cz
Pátek Leden 5 18:05:01 CET 2007

když si to myslíte, vymlouvat Vám to nebudu :-)

rozhodně můžu říci následovné:
stavbu provádí proto, že komerční subwoofery které uvádějí 30-200 pouze
duní a hučí jak píšete. V tomto konkrétním případě se ale jedná o
profesionální stavbu a nechápu jak to můžete předem odsoudit.
Reproduktor má dělaný na zakázku s přesně definovanou charakteristikou.
Do bedny půjde dle simulace pustit 100W , aniž by byl zvuk zkreslený.
Z betonu ani ze skla samozřejmě nestaví :-) samozřejmě čím hutnější
materiál tím lepší. MDF je rozhodně lepší než dřevotříska. S tím že
komerční CD jsou ořezaná, tak do puntíku souhlasím. Domluvím se z
bráchou ať sem nějaké výpočty dá. Třeba nebudete tak brojit proti
subwooferům. :-D

Honza J.