Zaruka NB HP

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Neděle Únor 25 12:39:05 CET 2007

Zde mam mezeru a pro to mne to zajímá. Máte nějakou smlouvu s HP o přeprodeji v které by se říkalo jak je to se zaruku? Ta dvouletá záruka běží od okamžiku nákupu u HP nebo od okamžiku kdy jste to prodal soukromé osobě?

Radek
> Od: quasimodoq@gmail.com
> Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 25.02.2007 11:49
> Předmět: RE: Zaruka NB HP
>
>Pocitejte ,ze zaruka bude 1 rok pro podnikatele.Ja to resil tak,ze jsem si
>normalne koupil notas na firmu,a když se s tim něco stalo,tak jsem napsal
>fakturu,ze jsem ho preprodal soukrome osobe.Pak je zaruka 2 roky od HP.
>
>Quasimodo
>ICQ:104722051

On Behalf Of azehw
přístroje záruka. Samozřejmě by byl koupen na můj ŽL, > čili pro
"podnikatelský" subjekt.
Našel jsem například toto:
živnostníci) a dalšími právnickými osobami či státními > organizacemi se
řídí obchodním zákoníkem a záručními > podmínkami HP. U vybraných výrobků
(notebooky,