Zaruka NB HP

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Únor 25 12:07:40 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 25.2.2007 od Šerých Jakub:

> Opravdu? Mel jsem za to, ze kdyz nekomu fyzickemu neco prodam
> (preprodam), nesu prave ja tizi 2 lete zaruky dane ze zakona. Myslel
> jsem, ze HP zaruku pri prodeji na firmy zkracuje prave proto, ze se
> chce zbavit nutnosti se dva roky o sve vyrobky starat a rika si,
> kdyz to nekdo preproda, at se ze vznikleho zisku stara.

Ne, neni tomu tak, primo HP poskytne zaruku 24 mesicu, kdyz je
koncovym zakaznikem clovek. To by jim to totiz nikdo neprodaval, kdyby
neumeli 24 mesicu. Copak ty bys jako obchodnik prodal zakaznikovi
notebooka, na ktery bys musel dat 24 mesicu zaruku, ale sam bys dostal
od vyrobce jen 12 mesicu? Asi by sis to rychle rozmyslel...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz