Zaruka NB HP

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Únor 25 11:54:21 CET 2007

Opravdu? Mel jsem za to, ze kdyz nekomu fyzickemu neco prodam (preprodam),
nesu prave ja tizi 2 lete zaruky dane ze zakona. Myslel jsem, ze HP zaruku
pri prodeji na firmy zkracuje prave proto, ze se chce zbavit nutnosti se dva
roky o sve vyrobky starat a rika si, kdyz to nekdo preproda, at se ze
vznikleho zisku stara.

Jakub Serych