Zaruka NB HP

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Únor 25 12:05:12 CET 2007

To je jednoduche, pokud notebook koupi podnikate na zaruku jakou mu nabidne
prodavajici třeba nula, ale zpravidla 1rok,
pokud obcan fyzicka osoba tak 2 roky ze zákona.

Reseni je jednoduche, pokud se s tim notebookem něco stane tak si ho jako
podnikatel preprodejte sobe jako fyzycke osobe a mate 2roky :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of azehw
Sent: Sunday, February 25, 2007 10:27 AM
To: HW-news
Subject: OT: Zaruka NB HP

Kluk chce notebook fy HP. Jsem docela jelen z toho, jaká je na tyto
přístroje záruka. Samozřejmě by byl koupen na můj ŽL, čili pro
"podnikatelský" subjekt.
Ty "Všeobecné záruční podmínky" jsem našel, ale nic to nevyjasnilo. Našel
jsem například toto:

"Vztahy s podnikatelskými subjekty (firmy, podnikatele, živnostníci) a
dalšími právnickými osobami či státními organizacemi se řídí obchodním
zákoníkem a záručními podmínkami HP. U vybraných výrobků (notebooky,
projektory) je možno dokoupit rozšířenou záruku na 2 nebo 3 roky, popř.
3-letou mezinárodní."

Jak to tedy je, máte nějaké zkušenosti? AZE