OT: anlog - digital (prosím ne FLAME)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Únor 24 17:20:18 CET 2007

>  24.2.2007, 16:51:18
>
> Ja mam usi sice jakz takz pouzitelne, ale o ocich to rict nemuzu. Bez
> brejli skoro ani neslezu z postele. A kdyz se rozhodnu jednou zacas ty
> brejle upgradovat na novy model podle aktualniho stavu moji slepoty,
> trva mi cca tyden nez pres ty nove zacnu dobre videt. Adaptabilita
> "softwaru" je sice mimoradne vysoka, ale probiha dost pomalu.
>
> Kdysi jsem cetl jednu povidku, hlavni postavou tam byl stary pan s
> naslouchatkem. Dostal zcela nove naslouchatko a kdyz se jej po
> nekolika dnech lekar ptal jak je s nim spokojen, odpovedel ze je to
> [...]
Zdravím,
  tohle mi nedá, než abych nepřipojil anekdoticky vyhlížející příhodu od
doktora:
  Přijde k očnímu lékaři matka s dítětem: "Pane doktore, prosím, vyšetřete mu
zrak, stále se dívá na televizi velmi zblízka!"
  Lékař dítěti zrak vyšetří a zjistí, že je výborný. "Pepíčku, a proč se tak
zblízka díváš na televizi?"
  "Protože ji neslyším"!
                   S pozdravem Pavel Troller