Re: OT: anlog - digital (prosím ne FLAME)

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Únor 24 17:05:26 CET 2007

 24.2.2007, 16:51:18

Ja mam usi sice jakz takz pouzitelne, ale o ocich to rict nemuzu. Bez
brejli skoro ani neslezu z postele. A kdyz se rozhodnu jednou zacas ty
brejle upgradovat na novy model podle aktualniho stavu moji slepoty,
trva mi cca tyden nez pres ty nove zacnu dobre videt. Adaptabilita
"softwaru" je sice mimoradne vysoka, ale probiha dost pomalu.

Kdysi jsem cetl jednu povidku, hlavni postavou tam byl stary pan s
naslouchatkem. Dostal zcela nove naslouchatko a kdyz se jej po
nekolika dnech lekar ptal jak je s nim spokojen, odpovedel ze je to
strasne.
"Ale proc, vzdyt s novim naslouchatkem prece slysite mnohem lepe nez ze
starym" ,pta se lekar.
"Ano, ano to mate pravdu", odpovida stary pan, "ted slysim i to co
vubec slyset nechci".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz